Agenda 21 Michael Hammer
Kniha Michaela Hammera sa zaoberá výzvami, ktoré podniky čakajú v 21. storočí.
Zdôrazňuje podnikanie ako tvrdú prácu namiesto neustáleho rastu z minulých ľahkých časov.
Nadvláda zákazníka ukončila hromadnú výrobu unifikovaných produktov. Je treba vyhrnúť si rukávy a dať sa do práce.
Kategória: | Motivácia a rozvoj osobnosti |
---|
Názov: Agenda 21
Podtitul: Co musí každý podnik udělat pro úspěch v 21. století
Hammer navrhuje stratégiu pre nové storočie zameriavajúcu sa na firemné procesy. Ich nastavenie v prospech zákazníka a obmedzujúcu deštruktívnu súťaživosť medzi podnikovými oddeleniami a divíziami. Návrhy vysvetľuje na príkladoch z biznisu a ponúka tak podnety k zamysleniu podnikateľom, manažérom i ostatným bádateľom a študentom.
#ShowMore#
Jazyk: český
Autor: Michael Hammer
Originálny názov: The Agenda, What Every Business Must Do to Dominate the Decade
Preklad: Hana Škapová
Počet strán: 260
Väzba: pevná
Rozmer: 150 x 210 mm
Vydavateľstvo: Management Press, 2012
ISBN: 978-80-7261-244-4
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.