Reklama Ondřej Sedláček
Autor knižky pojal tému reklamy ako súčasť bežného života, ktorá nás obklopuje a s ktorou sa stretávame v podstate neustále. Reklama nás oslovuje, reklama na nás útočí, reklama nás otravuje a niekdy aj pobaví.
V prehľadnom pohľade na reklamu a jej pôsobenie na cieľové skupiny pútavo a s osviežujúcou ľahkosťou hodnotí, rozdeľuje a glosuje. Doplnenie o praktické ukážky a príklady je o to zaujímavejšie, že všetkých tak utvrdzuje o svojich teoretických argumentoch.
Kategória: | Motivácia a rozvoj osobnosti |
---|
Názov: Reklama
Podtitul: Triky, které vás dostanou
Čerpá z tradičných kníh, avšak popisuje jednotlivé komunikačné kanály svojbytne a zrozumiteľne. Autor nezaprie svoju učiteľskú prax vďaka zrozumiteľným skratkám, ktoré pre jednotlivé komunikačné prostriedky, akými reklama operuje, aplikuje. Knižka je vhodná pre širšiu laickú verejnosť zaujímajúcu sa o „reklamu okolo nás“. Tiež jej prehľadnosť a stručnosť nájde svoje miesto - ako materiál pre mnoho študujúcich mladých ľudí.
#ShowMore#
Jazyk: český
Autor: Ondřej Sedláček
Počet strán: 132
Väzba: mäkká
Rozmer: 150 x 211 mm
Hmotnosť: 210 g
Vydavateľstvo: Vinland, 2009
ISBN: 978-80-254-4108-4
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.